top of page
  • תמונת הסופר/תmichush

דברים טובים #6

עודכן: 4 באוק׳ 2018







1. טחינה בצבעים שלא הספקתי להכין לארוחת יום העצמאות שערכנו בביתנו. הדבר היפה הזה שייך למירב גביש בעלת בלוג האוכל המשגע והסופר מושקע בשם gavisious. היא אוהבת לבשל, לאפות, לשוטט ולצלם ואת כל זה היא עושה בכשרון רב מאוד והיא גם מגרה לי את בלוטות הטעם על בסיס יומי באינסטגרם.


2. לוק יד שניה ווינטג' שהורכב מפריטים הנמכרים באתר asos marketplce. האחות הקטנה של אתר אסוס הידוע והוא מיועד למכירת פריטי אופנה יד שניה ווינטג' מיחידים ומבוטיקים ברחביי העולם. יש וכדאי להפעיל את אפשרות להגבלת החיפוש למשלוח לישראל בלבד על מנת שלא יכאב לכן בלב.


3. גילטי פלז'ר - בגד ים. רכשתי עוד בגד ים, בעצם עוד שניים מה&מ. עד לפני חודש לא היו לי בגדי ים, ואילו כיום בקפיצות של שניים יש לי כבר ארבעה. תודה לאלוהי ה TRX.


4. "חיה ותן לבחוש" - יומן המסע הקטן של עקרת הבית הגדולה הפך לספר 'ספר המטבח'. זהו ספר הבישול של חגית ביליה העומדת מאחורי הבלוג המצליח לייזה פאנלים באתר 'סלונה'. הספר הוא תמצית מזוככת של גישתה הקולינרית וגם של הכתיבה הייחודית שלה שקנתה לה גם אלפי עוקבות בדף הפייסבוק שלה. מומלץ(ת) בחום!


5. ארוחת צהריים - 8 שנים. בכורי שלי חגג החודש 8 שנים להיווסדו ואני חגגתי 8 שנים להיווסדי כאמא. כמעט

שמונה שנים שאני מגישה ארוחת צהריים מבושלת לילדיי, חוץ מהפעמים שאנחנו יוצאים לאכול המבונגר או פלאפל ירוק עם הרבה טחינה. זאת הארוחה האהובה עליי ביום, ארוחה שאהבתי כילדה כשהייתי חוזרת מהגן ומבית הספר הישר לביתה של סבתא חממה שלי למרק שעועית של יום ראשון ועוד... (יופי, עכשיו אני רעבה!)

bottom of page