top of page
  • תמונת הסופר/תmichush

כרטיס ביקור: COCO

עודכן: 6 בספט׳ 2018




חמישי בצהריים והפיד בפייס מיידע כי החנות פתוחה ביום שישי, אז החלטתי ספונטנית להכניס אותה ללו"ז המיידי aka מחר ולקפוץ לעיר הסמוכה לשעה קלה, לבדוק את הסוגיה ולסמן v על המקום. לא באתי עם ציפיות מי יודע כמה, לא יודעת למה בעצם כי התמונות בפייס בהחלט נראו מבטיחות משהו, אבל משום מה חשבתי שמדובר חנות קטנה ולא מפותחת מדי. התבדיתי big time. השעה הפכה לכמעט שלוש שעות כשאני לא יודעת את נפשי מרוב התלהבות כמו ילדה קטנה בחנות ממתקים/גלידה/מקרונים. 



סונדרה סנדרוסי, תושבת חוזרת שחזרה לארץ לפני כארבע שנים מצרפת בעקבות האהבה והמשפחה, מתגוררת בתל אביב, נשואה באושר ואוחזת בשלושה ילדים לתפארת. סנדרוסי, פטיטית מתוקה כמו קרם פטיסרי,  דקה וקלילה כמו נוצה ובעלת שיק צרפתי אסלי כמיטב הקלישאה. יש לי גירל קראש קטטוני! במקצועה היא אדריכלית פנים עצמאית וממשיכה לעסוק בזה על אש בינונית מהבית כעבודה מרחוק. היא אומרת שהתפנה לה זמן, אני לא מבינה איך זה קורה כשיש שלושה ילדים כשהקטנה בהם בת שבעה חודשים בלבד, שיהיה. היא החליטה לפני כשנתיים לפתוח עסק קטן מהבית

שהוא שואורום למכירת הגרדרובה הפריזאית הפרטית שלה שכבר לא היה לה צורך בה, חוץ מזה הרגשי. משם העסק התפתח לשואורום של ייבוא פריטי לבוש וינטג' של מותגי יוקרה בעיקר מפריז, קצת מניו יורק ואפילו מהודו. לפני כשנתיים נפתחה חנות השואורום ברח' מאפו 2 בראשון לציון, החלטה שנלקחה כהזדמנות עסקית כדאית בזמנו. אני כולי תקווה שהחנות תשאר בראשון לציון, רק אומרת. העסק מהבית מנוהל כיום ברמת הפייסבוק, מכירה במשלוחים לכל הארץ וגם לחו"ל ומדי פעם היא עורכת ערבי מכירה ביתית.




החנות קטנה, מטריפה ומפוצצת בכל טוב נהדר של פריטי לבוש, נעליים ותכשיטים של הביוקר - שאנל, פראדה, לואי ויטון, ולנטינו, קלווין קליין, אסקדה ועוד הרבה שמות שאני לא יודעת לבטא, או זוכרת ויש גם פריטים של מעצבים מקומיים. רובם ככולם משנות ה-90 ומטה במצב טוב ומעלה. המקום הפך למקום לעליה לרגל לנשות האזור וגם לנשים מכל הארץ. נשים מהתעשיה ובלוגריות מגיעות להתהדר בפריט ייחודי לקראת אירוע או השקה, יש מהפריטים שמככבים בהפקות אופנה שראיתן מגזיני אופנה וברשת.





סונדרה מקבלת את כל הלקוחות בזוג נשיקות מרפרפות במבטא צרפתי כשהיא מתעניינת באמת ובתמים בשלומן וגם מאיפה הנעליים המהממות שעליהן. ההרגשה היא של בית וסונדרה היא כמו רחם גדול שמכיל את כולן באהבה וברוגע שהלוואי עליי רבע ממנו. הלקוחות זוכות ליחס אישי מאוד, את הותיקות היא מעניינת בפריטים לפי טעמן והכרותה אותן. ההיא, האמא של אחות הכלה לעתיד שנכנסה במקרה כי ראתה שמלה מהודרת בחלון הראווה, האמא המופתעת מברכת על מזלה הטוב על כך שטרחה ונכנסה, בעוד שסונדרה ממשיכה ושולפת עוד ועוד שמלות אפשריות לאחות הכלה החסודה או הנועזת שתרצה להיות. הבחירה קשה מאוד אך ההחלטה נלקחת ולבסוף היא יוצאת מחוייכת עם שמלה חד פעמית יפהפיה ובמחיר מצחיק.

מדד המחירים צפוני מאוד יחסית למה שאני רגילה לו, מצד שני אני ממש לא רגילה לכל כך הרבה מותגי על בחנות יד שניה אחת. אז - המחירים צפוניים ותלת ספרתיים בצורה סבירה בהחלט לז'אנר. יש גם הרבה פריטים שווים ביותר במחירים דו ספרתיים ומחוץ לחנות עומדת מחלקת מבצעי רצפה ממש וגם פריטים שהלקוחה מוזמנת לתמחר בעצמה, תתפלאו מה שאפשר למצוא גם שם! סונדרה עורכת הרבה מבצעי הנחה ספונטניים וגם כאלה של סוף עונה, על כך כדאי להתעדכן בזמן אמת בדף הפייסבוק של החנות. זו הזדמנות פז לעשות מחטף לפריט ייחודי שלא תראו על כל אחת.


קוקו, מאפו 2 ראשון לציון. פייסבוק, אינסטגרם


ואני אל תדאגו לי, יצאתי עם שלל מקסים ובעיקר יצאתי מאוהבת!

אין לי כל צל של ספק כי אפקוד את המקום בקביעות התמכרותית האופיינית לי.


bottom of page