top of page
  • תמונת הסופר/תmichush

משי ירוק


זה היה קיץ ארוך, מזיע ומתיש, ולקראת הסוף היה ממש מעיק להתלבש. אני כל כך שמחה להתמסר לעונת המעבר המתרחשת לה לאיטה ולהשראות לבוש שבאות איתה מכל עבר. מצאתי את עצמי מדפדפת בגיליון אופנה של ספטמבר שהוא הגיליון המבשר את הטרנדים לסתיו-חורף הקרובים. הארון שלי מאוד אקלקטי ומכיל את כל מה שאני אוהבת באופנה ולבוש, בטוח אמצא את הדרך שלי להתבטא. התמונה להלן קפצה לי לתוך העין - אני ממש אוהבת מה שקורה כאן! הבדים הנשפכים, הצבעים, ההדפסים המשגעים! לוק שנראה מאוד נעים ונוח. אז איך אני לוקחת לוק כזה אליי?! הוא לא פרקטי עבורי ולא בהכרח הסגנון המיידי שלי. ובכל זאת - הקאצ'ינג ירד לי לגמרי.



השמלה הירוקה הנ"ל מגולמת בחולצת המשי היפהפיה והמהממת הזאת שמצאתי לפני שבועיים בחנות יד שנייה במדור הגברים, כמו הרבה פריטים מלבבים ואהובים שאני מלקטת במדור הנהדר הזה! לבשתי אותה אתמול לעבודה וקיבלתי עליה כל כך הרבה מבטי הערכה ומחמאות.



את תפקיד העליונית הסגלגלה והמתנפנפת לוקח מעיל טרנץ' וינטג' הסגול הזה שליקטתי בשנה שעברה מאותה חנות יד שנייה. למזלי החלק הפנימי יורד עם ריצרץ' כך שהוא בהחלט יכול להיות קל משקל ומתאים לתחילת העונה הקרירה.










הכפכפים הלבנים הנהדרים האלה שעשו לי כל כך נעים בקיץ עוברים יפה לסתיו וממש מקלילים את הלוק הסגור הזה וסוגרים את הפינה עם נעל לבנה. אם כבר השראה אז עד הסוף!







חולצת משי ירוקה, מעיל ותיק - יד שנייה ווינטג'

נעליים - vagabond / משקפי שמש - gucci / שרשרת - מתנת אירוסים


bottom of page