top of page
  • תמונת הסופר/תmichush

גם אני רוצה

עודכן: 12 בספט׳ 2018


יריד הוינטג' ויד השנייה בשוק התורכי שבחיפה מתקיים פעמיים בשנה - בחול המועד בסוכות ובחול המועד בפסח. היריד שהיה לפני מספר ימים, היה לטריגר לטיול בחיפה ובסביבה וכך ביום רביעי האחרון ארזנו עצמנו - אנוכי, האיש הנוהג לידי וטפיי במושב האחורי ויצאנו לטיול המדובר ולאחר כשעתיים של נסיעה נעימה וזורמת, קיבלו אותנו מורדות הר כרמל ירוק ושטוף שמש בחיבוק חם ואוהב. שפע של חניה נוחה נמצאה ללא מאמץ בחניון בתשלום הצמוד למדרחוב השוק. היריד מונה כמה עשרות דוכנים של אספנים פרטיים ושל חנויות וינטג' ויד שנייה מאזור חיפה בפרט ומהארץ בכלל. המקום נדגם באדיקות מאופקת כשאני מנסה שלא להתבלבל מהמון הפריטים ובהנחיה לעצמי - אם זו לא אהבה ממבט ראשון אז לא. המוד המאופק השתלם והצלחתי לזקק את שלל ההתאהבויות הקטנות שחוויתי בשעה הקלה שבילינו שם לשלושה פריטים בלבד, שזה הישג נדיר לגמרי עבורי. 


אחד הפריטים שנאסף לחיקי בשמחה וצהלה נמצא בדוכן של החנות 'מציאס', והיא עליונית העשויה מעין קטיפה ועליה פרחים רקומים. הנ"ל יפהפייה בפני עצמה בכל זמן ובכל עידן, ובכל זאת היא גם עונה לטרנדים החזקים לעונה הקרובה - קטיפה ורקמה. שאני אגיד לזה לא?! מיד ועלו בראשי מספר הצעות הגשה "מיכושיות" אפשריות וזה מה שהיווה חותמת לרכישה.



הצעה 1

 מיכל חולצה אפורה ;-) ה go to האופייני לי, כי אם זה לא הולך גם עם T פשוטה ואפורה, קרוב לוודאי שזה לא ילך בכלל. זו גם האפשרות לימי הסתיו החמימים עדיין כשהמזגן עדיין נחוץ בעבודה ובאוטו.  





הצעה 2

שכבות של פאשניסטה. השילוב עם חולצת הפסים מיד עלה בראשי שם ליד הדוכן, מאחר וראיתי פרשנויות דומות אצל אלה שיודעות, רציתי גם. זו אפשרות לימי סתיו צוננים שלא בהכרח מצדיקים אורך מלא. 




bottom of page