top of page
  • תמונת הסופר/תmichush

חום גריזלי

עודכן: 11 באוק׳ 2018



לבוש בצבע חום הוא המבשר הקולני ביותר לבואו של הסתיו. ובכן, זה לא חדש.

בחירה בצבע חום כהה, עשיר ועמוק מאוד. ובכן, זה כן קצת חדש וזה אחד הטרנדים הבולטים לעונה הקרובה.



סריגים בצבע חום גריזלי הם הפריט הכי נכון לעונה הקרובה. זהו פריט מהסוג שהכי קל לאמץ למלתחה קז'ואלית ומעוטת דרישות לבוש כשלי לעבודה ובכלל. הסריג מימין קיים בגרסאות דומות עד זהות לחלוטין בכל חנות אופנה אשר תכנסי אליה בקניון או ברשת. זהו גם הפריט הפופולרי ביותר של הטרנד הזה שראיתי על פאשיניסטות שאצלן הסתיו כבר עכשיו הוא החורף הישראלי שלנו.



בד הקורדרוי גם הוא טרנד חוזר חלילה בכל עונה קרה מפאת עוביו של החומר והמראה החורפי שלו. רשתות האופנה כבר גדושות פריטי קורדרוי עשירי צבעים וביניהם גם בצבע החום המתבקש. מימין ג'קט אשר מחירו בשקלים זהה למחירו של זה כאן משמאל בדולרים. #רקאומרת.



אפשר לקחת את החום הזה צעד קדימה עם הדפס או טקסטורה. למשל את ההדפס הלוהט ביותר של העונה הוא המנוחש (יחד עם הדפסי חיות בכלל) מגולם כאן במגפיים בצורה מאופקת יחסית אם את לא אוהבת את ההדפס שלך בסקלת צבעים בהירה ובולטת מדי (אגב, אני לא מפלה ואוהבת את כ-ו-ל-ם). אני כבר חושבת על סוודר הכריסטמיס שלי לשנה הזאת וזה שלהלן יושב לי בול בפוני - חום, משבצות וענקיסטי בדיוק כמו שאני אוהבת.



מעילים בכמות דו ספרתית היא כנראה הם ככל הנראה הפריט הכי פחות נחוץ בארון ישראלי. ועדיין העין חסרת הנחת שלי, נחה תמיד עם מעילים כאלה. משמאל מעיל מסוג teddy, קוזי ומפנק. מעילים שהיו ללהיט בשנים האחרונות בכל מיני גזרות וגרסאות. מימין גרסא וינטג'ית של חשק ישן וארוך שנים שלי למעיל מפרווה מלאכותית בהדפס מנומר שיבלע אותי בתוכו בטיול סתיו באירופה הקרירה. אחחח!



נוט טו סלף, לחכות לקולקציית החורף בחנויות יד השנייה האהובות עליי

ולדוג שם פריט חום ומרגש שאין לאף אחת!




bottom of page