top of page
  • תמונת הסופר/תmichush

מפנה מקום בארון לבגדים שלך #6 ג'ינס


עדיין מתלבטת איך להתחיל את הפוסט הזה מבלי להכביר מילים והנה זה קורה לי שוב, מבל בלה-בלה-בלה כבר על ההתחלה. הצלחתי לקצר בתמונות, לא בטוח שיצליח לי עם המילים. הסיבה הרשמית היא: הפעם אני מסלקת ג'ינסים מהארון, זה לא קל לי העסק הזה בכלל, אבל היה קצת יותר קל משחשבתי בעיקר בגלל גל החום האימתני שפקד אותנו, מייבש את הגרון ומייזע כל חלקה טובה בגוף. כדי לא למסור את נשמתי חזרה לבורא עולם, הדלקתי את כל המזגנים והמאווררים בבית מכווני מטרה אלי בזמן שאני מנסה להעלות אותם ולקלף אותם מיוזעת ונוטפת, וכל זאת על מנת שאוכל להכריע את גורלם של כמה זוגות מכנסיים - סיימתי מותשת. זה נגמר בקערת ענק עם אבטיח על הכרס של הגופה שלי על המיטה ממלמלת מילים אחרונות לקראת קריסה לתוך שנת צהריים בהולה. הסיבה הפחות רשמית: חופרת.


סידרתי את כל מכנסיי הג'ינס לפי קטגוריות aka גזרות והגעתי למסקנות המתבקשות מהר מאוד, חתכתי מהר בבשר החי כמעט בלי בעיות, לא שהיתה לי ברירה כעת עם הביונסה שגידלתי והיא זו שהכריעה את גורלי ואת גורלם של כמה מהג'ינסים שהלכו איתי כברת דרך של שנים ארוכות וטובות ביחד. נו, לפחות היא מעוצבת קצת בחסדי יוגה-פילאטיס-HIIT מול הטלויזיה 65" שהפכה יקירת בני הבית בעקבות הקורונה.


שנתחיל?



מדור 1 - כל מכנסי הג'ינס בצבע ג'ינס לגווניו ובשחור בשלל גזרות.

נשארים - אלה שיושבים טוב ונוח וגורמים לי ולביונסה להרגיש אפילו יותר טוב. רובם ג'ינסים בגזרה ישרה או ישרה עם קטע. למשל שלישיית ג'ינסים בגזרה ישרה מטופשופ בשחור ובשני גוונים של כחול שהם הסטייפלס שלי. ג'ינס היברידי סקיני-ישר מפול&בר שהולך איתי שניייייייים. שני זוגות מאסוס אחד בצבע ואחד כחול גבוהי מותן עד שמאוד עם קטע ברגל שמגיע עד הקרסול גם הם איתי הרבה מאוד זמן. לצידם צועדים חדשים-ישנים איתי - זוג מדליק רחב מאוד של רנגלר שרכשתי בשוק הפשפשים בניו יורק וזוג ישר גזרה מעלף של קלווין קליין וינטג' שרכשתי אונליין והצליח לי, זה לא קורה הרבה עם ג'ינסים.

הולכים - שתי רכישות כישלון של ג'ינסים של מותגי פרימיום שלא צלחו, הם גדולים עליי ואני לא מתכוונת למלא אותם בקרוב. שתי רכישות יד שנייה ווינטג', ג'ינסים שלא יכולים להכיל את הביונסה שלי, ביניהם ליוויייס צרחות! ושלושה זוגות שחרשתי עליהם עד דק, אחד מהם סקיני של טופשופ נקרע מרוב לבישה, השניים האחרים פשוט כבר לא מוכנים לראות לי את התחת יותר.




מדור 2 - ג'ינסים בצבעים.

נשארים - רובם כי עדיין לא נס ליחם והם לגמרי מתבלים הופעה בקלות כי הם בכל זאת ג'ינסים. כולם בגזרה גבוהה למעט שניים בגובה אמצע המותן, שניהם נרכשו בזמנו מאסוס. אחד לבן של מותג הבית הוא הקשיש בחבורה כבן 7, ואחד מדליק בצבע ירוק חיוני של רנגלר. שניים נוספים ששווים פירוט, שניהם מפול&בר, אחד ישן בצבע סגלגל במראה ובגזרה מיושנת ואחד חדש בצבע ירקרק sage green הגוון הפופולרי לעונה הקרובה, כזה שמצליח להיות בגוון מדוייק ממש כמו חום-בז' שהולך עם הכל. אחד אחרון להזכיר הוא האפור מאסוס תאומו של הכחול מהמדור הקודם. יש לו צבע שווה הוא בגזרה מעולה והוא חרוש ומהאהובים עליי ביותר.

הולכים - שני סקינים, ירוק-חאקי-זית מטופשופ ובורדו מזארה. לא נמאס לי מסקיני, לא נס ליחם בעיני, הם פשוט צמודים עלי מדי ולא נוח לי, הגיע הזמן לעלות מידה בגזרה הזו. נפרדת מהג'ינס הורוד שלא הייתי צריכה לקנות מלכתחילה, גם הוא של טופשופ והתאום האדום שלו דווקא כן נשאר, זה פשוט לא הולך בינינו.




נ.ב. של מדור בפני עצמו.

אוברול ג'ינס של מונקי שרכשתי מזמן באסוס, הוא מדליק, מגניב ומשגע של ממש, הגזרה שלו ישרה וצמודה, בסגנון רטרו קולי שכזה. לבשתי אותו כמה פעמים לפני כמה שנים, כיום אני לא מסוגלת. שומרת אותו לבתי, אינני מסוגלת להפרד ממנו.


מדור הג'ינסים מנה 38 פריטים

נשארו 26, הלכו 11, נשמר 1 אוברול


כן, אני צריכה את כולם.

bottom of page