top of page
  • תמונת הסופר/תmichush

אדום


הטריגר לפוסט הזה היו המכנסיים המשגעים הראשונים ברשימה האדומה הזאת. מכנסיים שאני לא ממש יכולה להעלות על הדעת להעלות על ירכיי בחיים האמיתיים, אבל ההתפעלות כנה ואמיתית. הו, אז יצא לו השד האדום מהבקבוק, או בעצם מתיקיית ההשראה והפריטים לריור שלי וטה-דה-דה-דם! פוסט אדום. תהנו.



מכנסיי ויניל בצבעים! טופשופ יצאו עם גרסא אדומה למכנסיי הויניל השחורים שלהם בגזרת ה jamie הכה פופולרית. מסתמן כי הויניל הדבר החם שיחרוך את עיני המצלמה, המדרכות והירכיים של אלה שאוהבות להיות בעניינים.






נעליים נוחות בגזרת ה sling back שחזרה לאופנה ובגדול בשנים האחרונות בדגש על מחשוף נדיב שגם הוא הפך פופולרי מאוד במיוחד על "נעליי התאבדות" aka נעליים עם עקבים שונים ומשונים (ע"ע ויקטוריה בקהאם). זו גרסא מעולה של next לטרנדים החוזרים ובצבע מרענן שישמח להשתדך עם חולצת פסים וג'ינס.



משקפיי שמש של shevoke שמסתמנים כאובססית הריור החדשה שלי בנושא משקפשים. גם אלה כמו האובססיה הקודמת של מבית quay מצטיינים באשר לעדשות מראה מטאליות בצבעים. העיצובים שלהם מגניבים עם יופי של רטרו-מעודכן לפנים!! 



אם את מתקשה עם ליפסטיק אדום על השפתיים, את יותר ממוזמנת ללבוש אותו על החולצה. אפשר למצוא כאלה בכל מקום מאלי-אקספרס ועד למותגי על ואפשר גם להעז ב diy יצירתי. הנה לך חולצה שתפתח איתך את האביב באופטימיות.


צעיף קטן שהאדום בו דומיננטי בכריכת דיילות מהוקצעת יוסיף הרבה לבייסיק החרוש שלך וגם ישמור על הגרון שלך מצינת הבוקר בדרך לעבודה. רק אם אפשר שזה לא יהיה בגרסת הבנדנה החרושה והמאוסה (ע"ע man repeller) והכי טוב שתחפשי לך אחד עם הדפס מיוחד ומרגש, ורצוי וינטג', כזה שישאלו אותך מהיכן הוא ואת תזרקי בנונשלנט שאספת אותו בחנות וינטג' מסתורית.



bottom of page